Morro Sartoriale prvič na LJFW

Zadnji dan ljubljanskega tedna mode LJFW, ki se je tokrat dogajal na Trgu republike, je odprla modna blagovna znamka Morro Sartoriale – morro.si.  Pod kreacije se je podpisala oblikovalka Tatjana Morales Kalamar. Morro, ki je vrata svojega showrooma odprl konec novembra 2015, v Kristalni palači v BTC-ju, je prinesel na slovensko modno prizorišče nov veter.

Blagovna znamka, ki slovi po izdelavi kakovostnih oblačil po meri, z najbolj kakovostnimi materiali in dostopnimi cenami, je na tednu mode presenetila s predstavitvijo moške kolekcije, ki ji je dodala nekaj zelo atraktivnih ženskih kosov. Oblikovalka je kolekcijo poimenovala “Nazaj k formi” in o njej povedala:

“Kakovost je duša obleke. Je zaupanje. Je osebna izpoved pripadnosti. Da, obleko potrebujemo ali si jo želimo. Za MORRO je oboje pomembno: perfektna funkcionalnost in čustvena estetika. Ženska in moška poslovna obleka zahtevata odličnost v enakem procesu izdelave in vseh detajlih, ki so pomembni, da opazimo razliko med tipanjem in čutenjem; med uporabo in uspehom. Ženski blazer je izdelan na enak način kot moški suknjič, kar je v svetu prava redkost.”

morro-prvic-na-ljfw-2
Foto: Jure Makovec
morro-prvic-na-ljfw
Foto: Jure Makovec